Bramy garażowe Big Tor

 

Bramy garażoweBrama garażowa BiG TOR ISO 40 stanie się ozdobą Twojego domostwa wyróżniając się estetyką i funkcjonalnością. Segmenty płata bramy o ukształtowaniu kasetonowym SK lub rowkowym SD o drewnopochodnej strukturze powierzchni z rysunkiem słojów drewna, tworzą z fasadą posesji jednolitą całość architektoniczną. Bezszczelinowy ruch względny segmentów w trakcie pracy bramy wyklucza możliwość zakleszczenia palców gwarantując bezpieczeństwo w każdym położeniu.

Estetyczne i funkcjonalne izolowane segmentowe bramy garażowe ISO 40 w wersjach SK i SD są doskonale wkomponowane w architekturę początju XXI wieku, indywidualnie dostosowane do oczekiwań i potrzeb. Ocynkowane sprężyny skrętne wyrównoważające masę własną bram pozwalają na ich uruchomienie przy użyciu minimalnej energii niezależnie od rodzaju napędu. Segmenty bramy przemieszczają się po szynach pod sufit garażu pozostawiając wolny do przejazdu otwór wjazdowy. Segmentowy płat bramy wyróżnia się stabilnością i cichobieżnością.

Bramy garażowe ISO 40 cechuje dźwiękoszczelność i wysoka izolacyjność cieplna – współczynnik przenikania ciepła dla powłoki wynosi 0,57 W/m2K. Ograniczenie strat cieplnych gwarantuje dwuścienna konstrukcja segmentów pokrytych blachą stalową wypełnioną bezfreonową nieszkodliwą dla środowiska naturalnego pianką poliuretanową oraz dookolne i międzysegmentowe uszczelnienia. Wszystkie okucia bram zabezpieczone są antykorozyjnie ocynkowaniem.

Blachy poszycia segmentów zabezpiecza powierzchniowo warstwa galwaniczna cynku lub stopu cynku i aluminium oraz powłoka malarska: standardowo w kolorze białym lub brązowym, ewentualnie dowolnym z palety RAL (opcja) albo pokrycie specjalnym filmem PCV o grubości 50 mikronów w kolorze drewna tzw. "złoty dąb" (opcja). Jest on zabezpieczony powłoką ochronną na oddziaływanie promieni słonecznych.

Komfort zapewni Państwu napęd elektryczny (opcja) wraz ze zdalnym sterowaniem radiowym optymalnie dobrany do bramy BiG TOR; można go nabyć wraz z bramą, lub w późniejszym okresie. Zalety tego napędu poznać można zwłaszcza przy wietrze, ciemnościach i złej pogodzie. Pozostajemy w samochodzie otwierając i zamykając bramę garażu, a ponadto automatycznie zapala się zsynchronizowane oświetlenie wnętrza garażu.

 

Opis bram w wykonaniu standardowym:
 

  1. Płat bramy to dwuścienne segmenty o wysokości 500 mm i/lub 610 mm izolowane pianką PUR o gr. 40 mm, z kształtowym zabezpieczeniem przed zakleszczeniem palców, ściany segmentów stalowe ocynkowane i malowane zewnętrznie w kolorze białym lub brazowym, wewnętrznie białym. Segmenty wewnątrz wzmocnione płaskownikiem stalowym o grubości 1 mm. Opis faktury płata w cennikach poszczególnych typów i modeli wykonania bram. Faktura płata:
    – dla modelu SD obustronnie z poziomymi przetłoczeniami rowkowymi, zewnętrznie w deseniu drewnopodobnym, wewnętrznie gładka.
    – dla modelu SK faktura płata zewnętrznie z przetłoczeniami kasetonowymi w deseniu drewnopodobnym (w segmencie 610 mm dodatkowe poziome przetłoczenia rowkowe), wewnętrznie z poziomymi przetłoczeniami rowkowymi, gładka.
    – dla modelu "złoty dąb" pokrycie specjalnym filmem PCV o grubości 50 mikronów w kolorze drewna, który jest zabezpieczony powłoką ochronną na oddziaływanie promieni słonecznych
  2. Obsługa ręczna za pomocą pochwytu i/lub linki.
  3. Zamykanie – opis w cennikach poszczególnych typów i modeli bram.
  4. Konstrukcja nośna stalowa ocynkowana ogniowo.
  5. Wymagana minimalna wysokość nadproża – opis w danych zabudowy poszczególnych typów i modeli bram.
  6. Wyrównoważenie masa płata za pomocą dwóch ocynkowanych sprężyn skrętnych na wale umieszczonym za nadprożem (w bramie typ 70 wał umieszczony jest na końcu prowadnic poziomych).
  7. Sprężyny skrętne obliczone na min. 15000 cykli pracy.
  8. Zabezpieczenia:
    – kształtowe zabezpieczenie segmentów płata przed zakleszczeniem palców
    – zabezpieczenie na pęknięcie sprężyn (dla bram o masie płata powyżej 100 kg)
    – linki nośne prowadzone wewnątrz prowadnic
  9. Uszczelnienie płata poprzez dookolne uszczelki gumowe, uszczelnienia międzysegmentowe.
  10. Wymiary:
    – model płata SD wykonywany jest w wymiarach szerokości i wysokości światła otworu określonych z dokładnością do 5 mm,
    – model płata SK wykonywany jest w wymiarach w wysokości i szerokości światła otworu w zakresie do 3000 mm określonych z dokładnością do 5 mm, w zakresie powyżej 3000 mm wykonywane są zgodnie z cennikiem; wymiary pośrednie – na zapytanie.